Medalla da Cidade 2015

A Excelentísima Corporación propón ao sector da automoción de Vigo cuxo principal expoñente é PSA Peugeot Citroën. Esta empres empeza a súa actividade en Vigo en abril de 1958 como Citroën Hispania. Uns antigos almacéns da alfándega, situados na rúa Montero Rios, serviron de taller provisional durante os primeiros meses.

Dende o principio, a actividade de Citroën está intimamente ligada a Vigo. A década dos 80 está caracterizada pola modernización da planta e pola produción de turismos de grande éxito comercial.

Nos 90 é cando o tecido industrial de provedores comeza a ter un maior protagonismo. En 1997 nace Cluster de Empresas de Automoción de Galicia (CEAGA), integrando os principais fabricantes de compoñentes do ámbito. En 2012 produciuse o lanzamento dos novos Citroën C-Elysèe e Peugeot 301. Ese mesmo ano o Centro conmemorou a produción de 11 millóns de vehículos dende o comezo da súa actividade en 1958. En 2013, e en medio dun contexto mundial de crise económica, o Centro de Vigo de PSA Peugeot-Citroën afronta o futuro con proxectos de novos lanzamentos.

Glosa de: D. Avelino San Luis - Xefe de Protocolo de Concello de Vigo

O sector do automoción de Vigo ten a súa orixe en PSA Citroën que iniciou a súa actividade na cidade en 1958 como Citroën hispania. A súa vinculación a Vigo é unha constante ó longo destas décadas ate alcanzar nos anos noventa un tecido industrial de importante protagonismo.

En 1997 nace o cluster de empresas de automoción de Galicia integrando os principiais fabricantes de componentes do entorno chegando a formar parte da historia de Vigo, o que fai que os vigueses a consideren coma un dos seus principiais señais de identidade non só pola importancia das cifras da súa industria senon pola diversificación de empresas que contribue ó desenvolvemento da nosa cidade.

Por todo isto, a Corporación Municipal de Vigo de conformidade co establecido no regulamento de organización, funcionamiento e rexime xurídico das administracións públicas e regulamento do análise de distincións de este Concello, acordou en sesión extraordinario do pleno do Concello celebrado o vintecinco de marzo do ano que andamos, o seguinte acordo:

Conceder a medalla da Cidade, Reconquista 2015 ó sector da automoción de Vigo, en consideración ó seu papel preponderante no desenvolvemento da cidade e pola súa importancia no entorno europeo tanto polo seu nivel tecnolóxico coma pola súa importancia laboral.

Discurso de: Luciano Covelo, presidente do cluster da automoción

“Buenas tardes a todos, gracias Alcalde, gracias Corporación y gracias a todos los vigueses distinguidos que están aquí presentes y otros que están por ahí.
Como presidente del cluster de automoción de Galicia y como vigués que soy y ejerzo, es para mí un honor recoger junto a PSA la medalla de la ciudad de Vigo en nombre del sector de automoción.Representamos desde hace más de cincuenta años a una industria con presencia en las cuatro provincias gallegas, sin embargo nuestro mayor centro de actividad se encuentra en Vigo y su área. Más de cien empresas y más de dieciseismil trabajadores directos. Día a día intentamos contribuir al desarrollo y progreso de esta ciudad en la que vivimos, trabajamos y de la que nos sentimos enormemente orgullosos. Damos las gracias también a PSA Citröen centro de Vigo, por hacer con nosotros este camino y a comprometerse junto a nuestras empresas y ayudarnos entre todos a ser mejores.
Este galardón sin duda nos obliga a más y así lo recibimos y nos comprometemos a ello.

Muchas Gracias”

Discurso de: Jean-Martin Folz, director de PSA Citröen, Vigo

“Muchas gracias y buenas tardes a todos.

Quiero en primer lugar felicitar a los Vigueses Distinguidos. Una ciudad en la que Vigo y su gente conforman una gran fuerza por lo que representan tanto como colectivo como a título individual. Enhorabuena a todos. Me siento muy honrado de recoger este galardón en compañía del presidente del cluster de la automoción de Galicia.

Vigo es un enclave reconocido mundialmente en la industria de automoción. Eso es posible gracias a miles de vigueses de nacimiento o de corazón a los que con estas medallas se distinguen. Mi primer agradecimiento es para ellos. Para todos los trabajadores del sector de PSA y del sector de la automoción por sus logros en los últimos sesenta años por su dedicación diaria y por su voluntad de conquistar el futuro.

Quiero también agradecer especialmente a la Corporación Municipal de Vigo y a su alcalde la concesión de esta medalla por lo que supone tanto en término de reconocimiento como de apoyo a nuestra industria. Y por supuesto quiero extender mi agradecimiento a todos los vigueses porque formamos todos parte de un mismo proyecto, el de trabajar cada día por mejorar nuestro bienestar.
Muchísimas gracias”